Ekspres w pracy jest częstym widokiem w wielu biurach. Z tego względu warto wziąć pod uwagę jego zakup. Czy warto zatem posiadać go w pracy? W poniższym wpisie przedstawimy kilka zalet korzystania z niego.
Dlaczego warto mieć ekspres?
Wiele mówi się o tym, że kawa z ekspresu smakuje zdecydowanie lepiej niż parzona tradycyjnie. Uzyskujemy wówczas aromatyczny zapach, a smak samego kawowego napoju jest na najwyższym smakowym poziomie. Mamy kilka kwestii, którym należy się przyjrzeć, decydując się na ekspres do biura. Przede wszystkim warto wybrać urządzenie, które przyrządzi wiele rodzajów kawy. Możemy zatem wybrać taki jej rodzaj, który będzie nam smakować. Nie muszą także pracownicy oraz odwiedzający wybierać tylko i wyłącznie jeden jej rodzaj. Niekiedy jednocześnie możesz przygotować dwie kawy, co ułatwi wszystkim oczekiwanie. Obowiązkowo wręcz musimy przyjrzeć się mocy oraz ciśnieniu ekspresu. Do przyrządzenia klasycznego espresso potrzeba 9 barów, a w przypadku innych napojów są to już zdecydowanie wyższe wartości. kawy. Bez odpowiedniej mocy wraz z ciśnieniem nie uda się przygotować kawy, o jakiej myślimy. W dodatku warto zwrócić uwagę na design urządzenia oraz rozmiar. To także wiele dodatkowych funkcji, bez których niekiedy nie można się nie obejść, np. system spieniania mleka, czy dysza spieniająca.
Jaki model ekspresu do biura wybrać?
To, jaki ekspres będzie odpowiedni do naszego biura tyczy się wielu czynników. Najpierw należy sprawdzić, ile osób na co dzień skorzysta z urządzenia. Chodzi tutaj, aby określić wydajność ekspresu. W przypadku małej kadry pracowniczej, która nie zawsze pije kawy, wybiera się ekspres na kapsułki. kolei wśród nieco większych firm, stawia się zazwyczaj na ekspresy ciśnieniowe. Cechuje je nie tylko ciekawy design, ale również szereg funkcji. Posiadają również systemy spieniania mleka, podwójne dozowniki, czy dotykowy ekran. Ekspresy do biura ŚwiatEkspresów to urządzenia niezwykle funkcjonalne, dlatego polecamy z pewnością ich wybór.